Še pred dvema mesecema je tudi v Termah Čatež kazalo, da bo tako kot v drugih slovenskih letoviščih, julijski obisk gostov tudi pri nas slabši kot lanskoletni. Na slabe julijske napovedi smo se v Čatežu odzvali s še bolj agresivnim trženjem.
K zadovoljivim julijskim rezultatom je veliko pripomogla tudi nedavno popolnoma prenovljena spletna stran, saj na njej gostje v petih jezikih z množico fotografij dobijo zelo celovito informacijo o naši ponudbi. V mesecu juliju smo tako zabeležili rekorden obisk naše spletni strani, in sicer kar 18,262 obiskov, največ, kar 900 obiskov dnevno je bilo sredi julija. Povprečen dnevni obisk prenovljeni spletnih strani je 589 obiskov, kar predstavlja približno 20 % večjo obiskanost v primerjavi s preteklimi meseci. Največ je bilo obiskovalcev iz Slovenije, sledijo pa Italijani, Avstrijci, Hrvati, Nizozemci, Nemci...
Gotovo pa je eden najpomembnejših razlogov za dobro zasedenost naših namestitev predvsem kakovost naših storitev in izjemno pestra ponudba v Čatežu, na Mokricah in v Kopru, kjer našim gostom nudimo kar 210 različnh produktov.
Izpostaviti je potrebno poletno Termalno riviero s številnimi aktrakcijami – kot so gusarski otok, počasna reka, tobogani, otroški vodni park itd.,. K pestrosti ponudbe tudi v poletnih mesecih prispevata dva wellness centra v Čatežu in Kopru s kar 10 različnimi vrstami masaž in edinstvenimi rimsko-irskimi kopelmi z 12 postajami, ki jih ne najdete nikjer drugje v Sloveniji. Tudi šport je pomemben produkt. Gostom je na voljo eno najzahtevnejših, a hkrati tudi eno najlepših golf igrišč v Sloveniji z 18 luknjami, ponudbo športnega centra pa dopolnjuje še 6 zunanjih in notranje igrišče za tenis, squash, odbojka na mivki, mini golf, bowling, čolnarjenje na umetnem jezeru, trije fitnes studiji,… Pri tem je zanimivo, da ima fitnes v welness centu Justinopolis v Kopru tudi kardiofitnes, ki je tudi edini tak v Sloveniji.
Služba za odnose z javnostmi
Terme Čatež d.d.