Elektronsko obvestilo o prejemu naročila. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Običajno kupec prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to tudi časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Po oddaji naročila ima kupec v roku 2 ur možnost preklicati naročilo.
Elektronsko obvestilo o obdelavi naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik preveri podatke in dobavljivost naročenih artiklov oz. storitev ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih napak, o čemer ponudnik takoj obvesti kupca. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave ponudnik kupca pokliče na telefonsko številko, ki jo je kupec navedel v področju Moj račun oz. ob oddaji naročila. Potrditev naročila pošlje ponudnik na elektronski naslov kupca, s čimer je sklenjena kupoprodajna pogodba.
Elektronsko obvestilo o oddaji naročila dostavni službi poslanega na kupčev naslov. Ponudnik blago pripravi v dogovorjenem roku in odpošlje na kupčev naslov. O tem ponudnik obvesti kupca na njegov elektronski naslov.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
s kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, Diners)
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.