V prvem poletju so se prihodki Term Čatež povečali za skoraj 16%, kar je nad načrtovanim. V letnem poslovnem načrtu so si Terme Čatež namreč zastavile 10% rast prihodkov v letu 2003.
Terme Čatež so v prvem polletju ustvarile kar 226.511 nočitev oziroma kar 20% nočitev vseh slovenskih zdravilišč ali 6% več kot lani. Po podatkih Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč so se nočitve v ostalih 14 slovenskih zdraviliščih v tem obdobju zmanjšale za 0,2%. Skoraj petina vseh gostov, ki so v prvih šestih mesecih letos obiskali slovenska zdravilišča, je prišla v Terme Čatež, ki jih je obiskalo 54.711 gostov oziroma 23,5% gostov vseh slovenskih zdravilišč (12% več kot lani).
V prvem šestmesečnem obdobju je bilo v Termah Čatež 70% domačih in 30% tujih gostov. Med tujimi gosti so prevladovali Avstrijci (26,6%), Italijani (23%), Hrvati (19,4%) in Nemci (11%). Kar za 30% je naraslo število nočitev italijanskih gostov, za 16% pa število nočitev hrvaških gostov.
Sicer pa je razveseljivo, da se v Termah Čatež povečuje predvsem obisk tujih gostov: samo v mesecu juniju je družba zabeležila kar 12 odstotno rast tujih nočitev in 26% več prodanih kopaliških vstopnic.
Kljub nekoliko črnogledim napovedim za julij v drugih slovenskih letoviščih, ko je ponekod v juliju tudi do 30% manj rezervacij kot lani, v Termah Čatež v tem mesecu ne beležijo manjšega števila rezervacij in več gostov pričakujejo tudi v poletnih mesecih.
Med pomembnejše dejavnike uspešnosti delniške družbe Terme Čatež zagotovo sodijo pestra ponudba storitev za sprostitev, zagotavljanje zdravja, poslovnih srečanj, športnih in drugih užitkov. V Termah Čatež imajo namreč kar 210 različnih produktov, njihova ponudba je najbolj pestra v tem delu Evrope.
Izpostaviti je potrebno poletno Termalno riviero s številnimi atrakcijami - kot so gusarski otok, počasna reka, tobogani, otroški vodni park itd., kjer so v mesecu juniju zabeležili kar 37.286 prodanih kopalniških vstopnic ali 29% več kot lani. K pestrosti ponudbe tudi v poletnih mesecih prispevata dva wellness centra v Čatežu in Kopru s kar 10 različnimi vrstami masaž in edinstvenimi rimsko-irskimi kopelmi z 12 postajami, ki jih ne najdete nikjer drugje v Sloveniji. Tudi šport je pomemben produkt. Gostom je na voljo eno najzahtevnejših, a hkrati tudi eno najlepših golf igrišč v Sloveniji z 18 luknjami, ponudbo športnega centra pa dopolnjuje še 6 zunanjih in notranje igrišče za tenis, squash, odbojka na mivki, mini golf, bowling, čolnarjenje na umetnem jezeru, trije fitnes studiji,… Pri tem je zanimivo, da ima fitnes v welness centu Justinopolis v Kopru tudi kardiofitnes, ki je tudi edini tak v Sloveniji.
Nenazadnje je eden od razlogov za boljše poslovne rezultate tudi bolj agresivno neposredno trženje, ki temelji na jasni segmentaciji gostov na posameznem tržišču, uvajanju sistema 'upravljanja odnosov z gosti' CRM in kakovost storitev. Vse več gostov svoje storitve rezervira preko spleta, zato so v Termah Čatež pred kratkim temeljito prenovili spletne strani, ki so naletele na zelo dober odziv njihovih gostov.
Služba za odnose z javnostmi
Terme Čatež d.d.