Najbolj pestra ponudba v tem delu Evrope
Poglavitni razlog za ugodne poslovne rezultate je gotovo ponudba raznovrstnih storitev, ki je najbolj pestra v tem delu Evrope. V svojih 6 hotelih s 1400 posteljami (Terme, Toplice, Čatež, Mokrice, Žusterna, Koper) in drugih nastanitvenih objektih (400 apartmajev in 450 mest za kampiranje) v Čatežu, na Mokricah in v Kopru imajo Terme Čatež danes kar 210 različnih produktov za zagotavljanje zdravja, poslovnih srečanj, sprostitve, športnih in drugih užitkov.
Terme Čatež imajo največ vodnih površin v srednji Evropi. Poletna termalna riviera ima več kot 10.000m2 zunanjih vodnih površin z 10 bazeni, med katerimi so atrakcije kot so Gusarski otok, 360 m dolga počasna reka, vodne drče, ki jih najdete samo v Čatežu. Tudi v Zimski termalni rivieri s 3000m2 bazenov sta dve znamenitosti, ki ju ne najdete v nobenem drugem slovenskem zdravilišču, to sta pokriti bazen z valovi in drevo doživetja. Aquapark v hotelu Žusterna v Kopru je s 1200m2 bazenov največji tak ob jadranskem morju.
Pestrost ponudbe dopolnjujeta dva wellness centra v Čatežu in Kopru s kar 10 različnimi vrstami masaž in edinstvenimi rimsko-irskimi kopelmi z 12 postajami, ki jih tudi ne najdete nikjer drugje v Sloveniji. V Termah Čatež je največji savna park v Sloveniji, saj je na 1500m2 kar osem različnih vrst savn. Seveda ne smemo pozabiti, da so Terme Čatež zdravilišče in v njihovem centru zdravja nudijo kar 43 različnih vrst terapij. V Čatežu je tudi eden od največjih kongresnih centrov v Sloveniji, saj njihove številne dvorane lahko sprejmejo od 15 do 1000 udeležencev različnih srečanj. Imajo enega najzahtevnejših golf igrišč v Sloveniji z 18 luknjami, ponudbo šprtnega centra pa dopolnjuje še 6 zunanjih in notranje igrišče za tenis, squash, odbojka na mivki, mini golf, bowling, čolnarjenje na umetnem jezeru, trije fitnes studiji,… Pri tem je zanimivo, da ima fitnes v welness centu Justinopolis v Kopru tudi kardiofitnes, ki je tudi edini tak v Sloveniji.
Poudarek na kakovosti
Zadovoljstvo gostov je ena od glavnih prioritet, saj želijo stvari, ki jih delajo dobro, delati še bolje in presegati pričakovanja gostov. Tako merijo pritožbe gostov, njihova politika je, da moramo vsako pritožbo gosta rešiti ali nanjo vsaj odgovoriti v 24 urah. Pritožbe tedensko obravnava najvišje vodstvo družbe. Uvajajo tudi novost, to je direktna telefonska linija, preko katere bodo gostje lahko neposredno sporočali svoje pritožbe, kar bo gotovo prispevalo k njihovemu še hitrejšemu reševanju.
Konkurenčne cene
Upravičeno bi bilo pričakovati, da bodo zaradi izjemno pestre ponudbe v Termah Čatež tudi cene bistveno višje kot v ostalih slovenskih zdraviliščih. Vendar temu ni tako. V slovenskem prostoru so cene Term Čatež zelo konkurenčne. Izjemno konkurenčne pa so njihove cene v primerjavi s tistimi v tujini. Po raziskavah, ki so jih opravili v Termah Čatež, so denimo cene wellness storitev v Nemčiji bistveno višje, v Italiji pa za isto kakovostno raven wellness storitve marsikdaj plačate tudi do enkrat več kot v Termah Čatež. Tako ni presenetljivo, da so letos prav Italijani na novo odkrili wellness center Justinopolis v Kopru, kjer se je njihov obisk zelo povečal. Še bolj konkurenčne so cene zdravstvenih storitev, tako, da na tem področju ob vstopu v Evropsko unijo Terme Čatež vidijo svojo veliko priložnost.
Agresivnejše neposredno trženje
Nenazadnje je eden od razlogov za boljše poslovne rezultate tudi bolj agresivno neposredno trženje, ki temelji na jasni segmentaciji gostov na posameznem tržišču, uvajanju sistema 'upravljanja odnosov z gosti' CRM (Customer Relationship Management). K večji prodaji pa je prispeval tudi nov sistem nagrajevanja prodajnikov.